090218

Hej igen bloggen !

Dagen börjar lida mot sitt slut, och även mina batterier. Fortfarande inte helt frisk, huvuvdet är tungt och gör ont. Dock ska jag till skolan en stund runt två tiden i morgon. Hoppas på att kunna gå i skolan hela fredagen. Syster min är hemma igen, eller hon kom hem runt fem tiden och somnade direkt. Tror hon är vaken nu så jag ska upp och prata lite med henne snart.


Denna trista dagen blev för några minuter sen mycket bättre. Fick ett sms av min älskade Jozefine att jag var upptagen den 28 för då är det dags för tjejmys igen ! Ska bli super kul, var ett tag sen. Det är verkligen underbart att bara få umgås med mina hjärtan. <3


Nu har jag precis tagit mig upp till sängen, efter att ha fixat lite kvällsgott till mig och syster. Apelsin och päron bitar med vaniljkräm och cocos. Mums ! Ska krypa ner under täcket nu, äta och lyssna klart på Låt den rätte komma in. Sov sött så hörs vi i morgon. Puss
Världens bästa flickor ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0