Tillbaka efter ett litet uppehåll

Tog ett litet uppehåll under julhelgen så jag kunde umgås med min underbara familj. Men nu är jag tillbaka!

Hoppas ni alla har haft en mysig jul, min har varit helt underbar med massa god mat och fina klappar. Igår blev det även hockey! Första matchen för säsongen för mig, var riktigt härligt att vara i templet igen. Och se vårt kära SSK ta tre poäng.

Skulle in till stan idag och luncha med mina tjejer men oturligt nog har jag gått och blivit sjuk. Inget allvarligt bara halsont, huvudvärk och snuvig.

Imorgon är min sista dag här hemma i Tumba, åker tillbaka till Helsingborg tidigt på tisdag morgon. Blir en mysdag med pappa, åka runt och kolla affärer och så, hälsa på farmor och farfar och avsluta dagen med bio. Ska se Luftslottet som sprängdes med hela familjen.

Nu ska jag ställa undan datan och se klart JVM matchen på TV. Sverige leder just nu med 3-1 mot Österrike. Ha en fortsatt bra söndags kväll. Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0