Sista dagen i "Sverige"

Som min kära familj säger så åker jag tillbaka hem till "Danmark" imorgon. Med andra ord så ska jag hem till Helsingborg igen. Så detta blir min sista dag här uppe i Stockholm.

Har umgåtts med pappa hela förmiddagen, varit och betalat biljetter, sprungit på systemet inför nyår och varit i inredningsbutiker. Har även varit och hälsat på farmor och farfar en sista gång innan jag åker tillbaka. Fick även träffa min farbror för första gången på riktigt länge. Var riktigt kul att se honom igen.

Nu håller jag på att packa ihop mina saker, vilket känns riktigt tråkigt men snart är jag tillbaka här hemma igen. Så mig slipper dom inte i första taget.

Ikväll blir det bio med familjen, luftslottet som sprängdes blir det. Hoppas den är lika bra som de två innan. Nej nu måste jag packa klart sen laga middag. Vi hörs senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0