Ny start?

Ska försöka komma igång med bloggandet nu igen, men denna gången lovar jag inget!

Befinner mig just nu hemma i Tumba över julen, har det lugnt och skönt. Men längtar faktiskt tillbaka till Helsingborg en hel del.

Borde väl egentligen sova nu, men jag känner mig inte alls särskilt trött.. Håller på att ladda upp lite bilder på facebook, sen ska jag sätta igång en film och försöka somna in.

Imorgon, eller ja idag är det egentligen blir det en liten mysig julfika med mina tjejer. Ska bli riktigt kul! Speciellt att få träffa Micha och Sara som jag inte träffat nu på snart 4 månader. Självklart ska det bli kul att träffa de andra tjejerna också men det var trots allt bara två veckor sen dom var nere hos mig.

Nu ska jag ladda klart bilderna sen filmen. Puss

Kommentarer
Postat av: CHIPPEN

Snygg blogg //Chippen

2009-12-23 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0