God natt

Dags för mig att krypa ner i min säng, eller nej rättare sagt mamma och pappas säng. Eftersom dom är bortresta så sover jag så klart i deras stora och mjuka säng. Istället för min hårda dock skön men hård.. Ryggen kommer inte må bra efter en vecka i mamma och pappas säng kan jag lova.

Dagen har varit riktigt bra, tränade som sagt i morse vilket börjar kännas i kroppen nu, solat ett par timmar och sen en liten tripp till Skärholmen och kollat kläder med syrran sen till IKEA och kollat möbler. Hittade en jätte fin soffa jag vill ha, så nu ska jag smöra för mamma och pappa.

Sen blev det middag på Mc donalds och sen bio, den nya Harry Potter. Den va bra tyckte jag, lite olik de andra men dock bra. Har glott lite på TV nu och ligger som sagt i mamma och pappas säng nu, ska kolla klart på en film jag började se igår nu och sen sova. Klockan ringer 08:45 då är det dags för ännu mer härlig fys!

Och vet ni, inom kort tid kommer ett stort avslöjande från min sida. Sov sött puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0