God morgon

Vilket det var för mig för ungefär 2 timmar sen. Min familj är bra rolig ibland.. Syrran går upp 04:45 för att jobba, och ställer då sin väckar klocka på 9 som pappa bett henne och ställer den utanför mitt rum så jag ska behöva gå upp och stänga av den. För att jag verkligen ska vakna. Kul, väldigt kul !

Men tidigt kom jag upp i alla fall, kom hem för dryga halvtimman sen. Varit ute och sprungit och tränat massa spänsthopp. Nog nyss en dusch och nu ska jag ut och njuta av solen lite drygt 2 timmar innan det är dags för mig att göra mig i ordning för att ta bussen som går härifrån strax efter 14 för att åka till Skärholmen och möta upp min syster, ta en sväng in på IKEA och kolla in lite inredning sen blir det bio i eftermiddag. Ska se den nya Harry Potter filmen, tog en hyfsat tidig bio 17:45 eftersom filmen är så pass lång och vi vill inte åka buss hem mitt i natten.

Nej nu ska jag som sagt ut i solen, ni får ha en underbar dag allesammans så kanske jag slänger in en liten bild på mig innan jag sticker iväg. Puss

Kommentarer
Postat av: maddie

de låter bra :) jag ska nog de tror jag! puss

2009-08-03 @ 14:54:55
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0