Ghost Whisperer och popcorn

Hej allesammans, har inte alls känt mig bra idag. Har haft ont i halsen och en sån riktigt jobbig huvudvärk. Vill inte bli sjuk nu.

Har sovit ganska mycket idag, varit i farmor och farfars lägenhet för att ta posten och vattna blommorna med alexandra. Sen bara degat, kollat på skräckfilmen The Strangers sjukt äcklig enligt mig.

Nu ligger jag i den ena soffan och kollar på Ghost Whisperer och äter popcorn som rubriken kanske avslöjar. Syrran ligger i den andra soffan, kollar på so you think you can dance på TV och äter chips.

Ska fortsätta kolla nu, tänkte bara uppdatera så ni vet att jag lever. Mamma och pappa kommer hem om några timmar också. Har saknat dom riktigt mycket faktiskt. Vi hörs i morgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0