Ännu en dag har gått

Hallå igen, hoppas ni alla har haft en bra dag. Själv har jag både slappat och slängt runt lite. Låg ute och solade några timmar på baksidan under förmiddagen, sen var det middag med mamma och pappa. Blev en sväng förbi IKEA och kolla in lite saker och visa mamma och pappa vad jag hade tänkt mig. Efteråt blev det att hämta syrran från jobbet och åka hem, har precis fikat med familjen och nu snart ska jag hoppa i säng för att gå upp riktigt tidigt i morgon. Åka med pappa och lämna in bilen på service och sen till sjukhuset för att pappa ska ta prover.

Vi hörs i morgon, sov sött Puss

Kommentarer
Postat av: maddie

åh vad roligt =)

2009-08-07 @ 01:20:20
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0