Stressig dag..

Hej allesammans, idag var jag ledig från skolan eftersom våran historia lärare lät oss jobba hem ifrån. Självklart tog jag sovmorgon och gick inte upp förrän runt 12 tiden.

Har städat och pluggat en hel del idag, men även fixat med lite annat. Så som inbjudningarna jag och min syster ska skicka ut till den 5 juni. Dagen jag tar studenten och så ska vi även fira Alexandras 20 års dag då (Hon fyller den 4 juni). Planerat lite med maten tillsammans med mamma och så. Längtar något enormt mycket, bara 48 dagar kvar nu !


Just nu sitter jag i syrrans rum och tittar på Romeo and Juliette med henne, men ska snart gå ner och kolla på en film som heter Windtalkers med pappa som börjar 00:10. Sen i morgon blir det att gå upp tidigt och jobba ute på baksidan tillsammans med pappa.


Ni får sova så gott allesammans, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0