Snart är det fullt

Min hjärna jobbar på högvarv just nu. Har suttit och pluggat i snart fyra timmar. Men det positiva är att det faktiskt går in i huvudet på mig. Skulle ha varit duktig och pluggat på lovet men så blev det ju verkligen inte. Tog verkligen paus från skolan så veckan som kommer ser inte rolig ut. Massa massa plugg, och sen så är det träningar igen också ! =) Dom började igen förra måndagen men eftersom jag varit i Göteborg har jag inte kunnat vara med.


Även fast det bli en plugg vecka så finns det en del positiva saker ändå, eftersom 2orna är på sin vinterutbildning i Åre denna veckan så går en massa lektioner bort så veckan är riktigt slapp. I morgon tisdag är det resursdag då jag ska skriva två prov, onsdag är det handboll och Svenska C, torsdag endast handboll och fredag endast historia. Riktigt skönt.


Nej nu ska jag fortsätta plugga i ungefär en timma sen tänkte jag krypa ner i sängen med viol glass och kolla på Harry potter vid åtta. Ha en bra kväll allesammans, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0