Promenad i solskenet

Nu ska jag ta en lång och skön promenad ute i solskenet som avslutas med ett litet besök på ICA för att handla hem lite saker till kvällens middag. Mamma jobbar kväll, pappa jobbar över, syster slutar jobba 16 så jag ska se till att fixa så att maten är klar när hon kommer hem.

Fick alldeles nyss ett mms av min älskade Mira som har tatuerat sig idag !! Den blev verkligen sjukt snygg och jag blev ännu mer sugen på att göra en ny. Nej nu ska jag traska iväg så jag hinner med allt jag måste göra idag, bla plugga lite och börja packa ! Städa måste jag göra också men har ju en dag i morgon också. Ha en underbar dag i solen allesammans,

Puss


Kommentarer
Postat av: mira

aaw tack hjärtis! :D

2009-04-06 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0