Im back!?

Hej allesammans, hoppas ni har det bra i det underbara vårvädret (om man bortser från vädret här i stockholm just idag.) Tack för att ni tittar in på min blogg även fast jag är totalt sämst på att uppdatera nu för tiden.

Jaha, vad har hänt på sistone då? Inte mycket alls, vi har fortfarande träningsuppehåll med laget så mina kvällar har spenderats med massa plugg. Det är inte alls lång tid kvar nu !! Om lite mindre än två månader så springer vi ut från skolan.

Dagen idag kommer spenderas tillsammans med mamma och pappa, och syster fram tills hon ska åka till jobbet. Massa sport på TV idag också, dock går det samtidigt. SM-finalen i hockey och kvarts finalen i handboll. Svårt val där va.. eller inte ;)

nej nu ska jag inte sitta här och slösa bort tiden något mer. Blir en spring runda nu faktiskt ! Vi hörs senare ikväll, och nu lovar jag att uppdatera bättre. Dock kanske inte nästa helg eftersom jag och syrran drar till Göteborg ! =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0