Hjärtattack och shopping

Hej igen, nu är vi tillbaka. Jag har precis gjort naglarna fina och alexandra har duschat. Ska hoppa in jag med snart..
Har varit inne i stan och shoppat lite, nagellack och en kjol blev det. Får se om det blir mer shopping i morgon med syrran.

Pappa ringde mig precis och gav mig nästan en hjärtattack !
Min nya telefonräkning hade kommit och han sa att den var på 4400, eftersom jag ringer för runt 1000 kr i månaden så övervägde jag att det han sa var sant. Men som tur var så tyckte han att han skulle vara lite rolig och skoja när jag i själva verket varit duktig och minskat min räkning med ungefär hälften sen jag bytte abonnemang, så istället för 1000 i månaden och 4400 som pappa skojade om var den på 443 kr ! Duktiga Nathalie =) nej nu är det dusch, hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: mira

hahahaah det som din pappa sa lät ganska rimligt när det gäller dig ;) hahaha skojja! va duktig du är :)

2009-04-12 @ 11:42:18
Postat av: nattis

nu var du rolig va snutt ;)

2009-04-12 @ 20:11:55
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0