Ännu en kaos dag

Lite duktig har jag i alla fall varit idag, var ute och sprang i morse runt 10 tiden. Kom hem, duschade och såg att jag fått sms av mamma som bad mig handla lite så det var bara att gå ut och ta en promenad ner till ICA och handla.

Just nu håller jag på med samma som igår, packar och städar.. TOTAL KAOS ! Jag och packa går inte alls ihop. Men tänkte försöka hinna klart innan 16:30 då pappa kommer hem så jag kan umgås lite med honom eftersom mamma och syrran jobbar ikväll. Kolla på hockeyn, äta middag och så.

Nej dags att återgå till städet.. Puss !

UPDATE : Kom på att jag glömt skriva det, fick mina klänningar igår, sjukt fina båda två. Så himla nöjd !

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

du hinner nog packa innan torsdag :D

lycka till. kram

2009-04-08 @ 18:39:23
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0