God morgon

Hoppas ni alla har sovit sött, ber om ursäkt för det tråkiga inlägget igår men jag var för trött. Om ungefär 20 minuter går min buss så detta blir ett snabbt inlägg. Idag är det skola som gäller mellan 8.20 och 13.25 om jag minns rätt och sen blir det bara att ta det lugnt. usch vad skönt, måste dock plugga lite ikväll också men det gör inget. Snart är det lov också !!

Lite kort om dagen igår, hade skola mellan 8-16. Gjorde klart  det sista på våra presentationer och så, sen fick vi sitta och lyssna på de andras redovisningar. Klockan 14 hade vi något extra kul nämligen mössprovning. =) så nu är min studentmössa plus lite annat beställt. Slutade som sagt klockan 16 och då fick jag skjuts hem av min lärare Suss som även hon bor i Tumba, på vägen hem så hade vi faktiskt handledarsamtal om projektarbetet så det var två flugor i en smäll. När hon släppt av mig så kommer pappa och alexandra åkande så jag hoppade in i bilen med dom och åkte ner till Gula Villan för att hämta middagen, hem, äta upp pizzan och sen åka ner till hallen för att hjälpa till på små tjejernas träning. Ja det var min gårdag i stora drag. Nej nu måste jag gå. Vi hörs kanske något från skolan annars runt 15 tiden. Ha en bra fredag allesammans.

Puss



UPDATE: Pappa vaknade precis när jag skulle gå och sa att han kör mig ner till tåget istället så jag kan vara hemma en liten stund till. Kan passa på och berätta lite om min helg. Ikväll blir det som sagt lugnt, bara plugga lite och slappa. Är så trött verkligen, kanske inte i kroppen men i huvuvdet. Imorgon ska jag åka och kolla på handboll med min Mira och sen antingen ut och äta eller åka hem till henne och äta och på söndag blir det en till pluggdag. Roligt va?

Nej nu ska jag stänga av, slänger in en bild på mig också. Riktigt slapp fredag med mjukisar.


Kommentarer
Postat av: alexandra

dax att skaffa en egen pink tröja istället för att ta min hela tiden. (utan att fråga)

2008-09-26 @ 19:23:44
Postat av: jenny

hejsöt :)

2008-09-28 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0