God morgon.

Hoppas ni sovit bra, jag är ledsen att det inte kom något inlägg under hela dagen igår men jag kom inte in på publishme.se av någon anledning. Men nu fungerar det igen.

Var inte i skolan igår, tränade inte igår heller. Börjar bli lite små sjuk igen tror jag, har ont i huvudet, ont i halsen och bröstet. Men nu idag ska jag ta mig till skolan. Åker hem ifrån om ungefär en timma. Pappa kör mig till tåget.

Idag går jag mellan 9 och 14.30 jätte skönt faktiskt. Har träning ikväll också, hoppas på att kunna vara med, men som jag känner nu så blir det ingen träning. Hoppas det känns bättre under dagen. Nej nu ska jag klä på mig och fixa mig. Kanske slänger in en dagens outfit sen.

Ha en underbar dag mina vänner, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0