God morgon

Hej bloggen.

Kvällen igår vad så lugnt och skön. Jag åt mysmiddag med familjen, tog ett långt varmt bad och sen tittade jag bara på TV. Somnade någon gång runt ett tiden och gick upp för 30 minuter sen.Sitter nu här påklädd men inte fixad. Ska åka om ca 40 minuter så det kanske är dags att börja.

Åker med familjen ner till Tumba sen tar jag bussen hem till Farmor och Farfar för att umgås lite med dom, sen åker jag vidare till Skärholmen för att möta upp Mira och kolla på lite handboll. Jag är hemma sent ikväll så tyvärr blir det ingen mer blogg förräns sent ikväll. Nej nu måste jag göra mig klar. Ha en underbar lördag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lo

Godmorgon! Hoppas du får en trevlig lördag :)

2008-09-27 @ 10:22:44
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0