God morgon

Hej mina vänner.

Hoppas ni har sovit gott, det har i alla fall jag gjort. En lång natts sömn för min del, blev runt 7 timmar tror jag. Super skönt. Min buss går hem ifrån om lite drygt en timma så jag ska ta och börja göra mig i ordning nu, just nu sitter jag bara här i sängen med laptopen och sjunger med lugna favoriter. Har en ganska så kort dag idag, 9.15 till ungefär 14.30. Dessutom har vi inga vanliga lektioner utan vi har OS-tema under veckan så vi ska lyssna på massa föreläsningar.

Nej nu ska jag göra mig klar. Vi hörs senare under dagen, Puss !

Juste jag kom på, jag fick mina nya handbollsskor och löparskor av klubben igår. Slänger in bilder på dom nu.


 

Inneskorna, jag älskar verkligen färgerna på dom.

 

Uteskorna, super skönt. Känns som om man går på moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0