30 September 2008

Sista september idag då.. Tiden bara springer iväg. Det är exakt 247 dagar kvar tills jag tar studenten. Åh, vad jag längtar.

Till dagen idag då, vaknade upp och kollade ut genom fönstret och jag ser frost !! Kollar på termometern och ser då att det är minus grader. Gjorde mig i ordning och gick till bussen, när jag väl kommer ner till tågen så ser jag något jag verkligen hatar. FÖRSENINGAR PÅ TÅGEN !! Något som kan göra mig arg riktigt länge. Kom iväg i ganska bra tid ändå, mötte upp Mira i Älvsjö och tog oss den sista biten till skolan.

Hade "läfxförhör" i arbetssätt och lärande, sen historia, lunch, hälsopedagogik och skolfoto. Hoppas bilderna blev bra, sen hade jag handledningssamtal i special idrott och historia. Mycket positivt och bra. Åkte till pappas jobb, hem byta om, äta och ner till hallen. Eftersom jag tatuerade mig igår så fick jag inte vara med på bollträningen så det blev gymmet för min del. Riktigt skönt och det gick super bra. Nej nu ska syrran ha datorn, vi hörs i morgon. Kanske innan skolan.

Sov sött ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0