29 September 2008

NU ÄR DEN GJORD !! Känns så härligt att ha det gjort.

Nu kanske jag ska ta och berätta. Inte alla som vet vad jag har gjort, idag 10.00 hade jag bokat tid för tatuering så nu är den gjord. Hade som sagt tid klockan 10 men det började med att de inte hittade min skiss så vi fick göra en ny så när jag fick komma in och börja hade klockan blivit 11 redan. Men äntligen efter en timmas väntan var det dags. Gjorde riktigt ont på vissa ställen och kändes nästan inget alls på andra. Slänger in bilder längre ner sen.

Efter jag var klar hos tatueraren så åkte jag till skolan, hann vara med på ungefär 2 timmars naturkunskap B och sen titta på idrottslektionen. Åkte direkt till 95 tjejernas träning sen, är helt slut nu så det blir väl att krypa ner i sängen och glo på film. Skola mellan 9-14 i morgon ungefär. har skolfoto sista som händer. Vi hörs i morgon, Puss !


 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Wow! Den var hur fin som helst!!! =D

Hur lång tid tog den att göra?



Härligt att den är gjord nu iaf! =D Måste få se den på riktigt sen!

Kram på dig!

2008-09-30 @ 18:53:39
URL: http://pumpalens.blogg.se/
Postat av: Nattis

Taaack :D den tog lite över en timma. :) jadå klart du ska få :) kom och hälsa på i skolan en dag snart :) kramar <3

2008-09-30 @ 21:22:15
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0