24 September 2008

Hej bloggen.

Idag har varit en riktig piss dag ! Vaknade upp i morse med huvudvärk och feber. Jag som äntligen hade blivit frisk. Eftersom pappa är jätte sjuk så är det troligtvis han som har smittat mig, men jag känner mig mycket bättre och ska till skolan i morgon. Måste det oavsätt hur jag mår, har redovisning och mössprovning så det är ett måste att vara där. Frågan är om folk kommer höra vad jag säger när jag redovisar. Haha :p

Så idag då, jag har pluggat lite, städat lite och mesta dels sovit. Mormor kommer hit snart, eftersom de håller på med stambyte i hennes lägenhet så har hon varit hos min moster i Täby i 1,5 vecka och nu ska hon sova här tills dom är klara. Så dom kommer väl vilken minut som helst nu, och mamma kommer hem från jobbet ganska snart också. Jag kollar just nu på The Time Machine med pappa och äter choklad och innan det kollade vi på irobot. Tänkte ta och renbädda min säng och ta ett varmt bad också innan jag ska sova. Lite te kanske det blir också.

Tillbaka till det jag skrev igår, läste löpsedeln på aftonbladet idag, eller vad det expressen. Sak samma, där stod det i alla fall att mördaren Matti Juhani Saari gick runt i skolan och letade efter sina kurskamrater för att skjuta dom. Det är ju helt sjukt. Det står även att de misstänkte att han tände det första gravljuset utanför skolan på torsdagskvällen. Polisen hörde honom på måndagen men tog inte ifrån honom hans vapen. Jag tycker att allt detta är helt sinnessjukt. Mina tankar går till offernas familjer och nära. Jag förstår inte hur människor kan göra sånt här. Jag hatar allt som har med kriminalitet och göra. Usch!

Nu är det dags för bad, vi hörs i morgon mina älsklingar. Puss och sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0