23 September 2008

Hej mina vänner.

Hoppas eran dag har varit bra, min har varit super. Hade skola mellan 9 och 12, super skönt med en kort dag men ändå verkade hela klassen helt slut. Var kvar och åt i skolan efter vi slutat och även pratade med Carro, Kajsa och Cast om vårat grupparbete som ska vara klart på Torsdag. Riktigt intressant arbete om doping faktiskt.

Men tillbaka till dagen då, åkte hem efteråt och sen jag kom hem har jag bara pluggat,pluggat och pluggat. Något som behövdes. Just nu sitter jag här nere i vardagsrummet med laptopen och glor på TV. Ska äta lite glass och sen gå och sova tidigt.

Något som jag blir fruktantsvärt arg på har hänt idag, det är absolut inte första gången det händer heller. En finsk kille gick in i sin skola och skjöt ihjäl 11 personer. Det är verkligen helt sjukt hur man kan göra sånt.

Aja, nu är det sängen, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0