14 September 2008

Hej bloggen, här kommer gårdagens inlägg som tydligen inte blev publicerat av någon anledning !

Hej mina vänner, hoppas ni har haft en bra och skön söndag. Jag har absolut inte gjort något alls. Skulle ha åkt med och kollat på 95 tjejerna idag också men samlingen var 06.30 så jag stannade hemma i stället. Fortsatte städningen av mina byråer och garderob som nästan är klar nu. Familjen kom hem relativt tidigt, runt 15 tiden var dom hemma. Städningen fortsatte ett tag och sen var det middag. Nu har jag nyss kommit hem igen efter en lång promenad med mamma och pappa på över en och en halv timma. Jätte skönt att vara ute och röra på sig så länge. Nej nu är det dags för sängen, vi hörs i morgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0