13 September 2008

Hej mina vänner, hoppas ni har haft en bra lördag. Min har varit fylld av det bästa jag vet, nämlingen handboll. Har varit och kollat på div 2 spelarna från mina gmla 95or som spelar September cupen, det har väl gått lite si sådär ingen vinst men de är underbara och kämpar på ändå. Så jag har varit i Upplands-Bro hela dagen och hejat på. Fick även chansen att träffa min underbara vän Mathias som jag inte träffat på länge, riktigt kul.  Kom hem där ifrån runt 5 tiden då jag fortsatte att städa på mitt rum, har nästan rensat ut alla byrålådor nu. Ligger i sängen nu, äter blåbärspaj med vispgrädde och har precis kollat på premiären av Musikmaskinen. Älskar verkligen såna program och om ca 20 min kommer även Sing a long. Lycka för mig. Ska sova tidigt ikväll också, tänkte åka med och kolla på tjejerna i morgon också och samlingen är 06.30. Men funderar dock på att vara vaken och kolla på Extra, Extra för Blondinbella ska vara med, men vi får se. Beror lite på hur trött jag känner mig. Nej nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på TV, vi hörs i morgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0