11 September 2008

Hej mina söta, hoppas ni har haft en bra dag. Det har jag inte riktigt haft. Var hemma från skolan idag, har så jävla ont i örat. Hela ingången eller vad man ska säga är helt svullen. Men det går väl över snart, hoppas jag i alla fall.

Var som sagt hemma från skolan idag, och har bara tagit det lugnt. Var nere på banken en sväng också, första gången i mitt liv som det har gått fort på banken. Aktiverade mitt kort och fyllde i papper för att få mitt ID-kort. Handlade lite mat och åkte hem igen. Påbörjade den redan påbörjade städningen av mitt rum och glodde på TV.

Åkte ner till hallen vid halv 6, var med på 95tjejernas ute träning till strax före 7 sen hade jag egen träning. Började med uppvärmningslöpning ca 20 min och sen 1,5 timma handboll. Massa spring och kontringar, super kul men tungt med massa snabba rusher hela tiden. Men allt känns så underbart efteråt. Fick även två nyheter idag, en positiv och en lite negativ.

Börjar väl med det tråkiga, halva leveransen av skorna till oss i Damlaget har spårlöst försvunnit så vi får vänta ännu längre. Det positiva är att vi nu har fått en ny damansvarig i klubben, såg honom bara idag och ska ha något form av möte / träff på onsdag nästa vecka. Känns mycket positivt.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan hos mamma och tigga lite massage sen sova. Vi hörs i morgon mina söta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0