10 September 2008

Hej mina söta, från och med nu ska jag ge er ett löfte.

Jag fick lite kritik igår om att jag varannan dag är för trött för att blogga men nu ska det blir skärpning ! Jag lovar härmed er att skriva ordentligt varje dag.

Hoppas ni alla har haft en riktigt skönt och bra dag, jag sitter här och har nyss ätit och duschat. Hade träning mellan 18 och 20 som gick bra. Jag ska snart gå upp och krypa ner i sängen, läsa lite innan jag somnar.

Kom precis på en sak, visst har ni följt alla artiklar mm om det så kallade "Skräckens hus" ? Om familjen som var inspärrade av sin pappa i en källare?

Jag tycker verkligen det är helt sjukt, jag förstår inte ens hur en människa kan göra så mot andra människor. Speciellt sin egen familj, sitt kött och blod. En man som våldtar sin egen dotter över 3000 gånger och tvingar henne till att föda deras barn. Att han nu säger att han visste att det inte var rätt tycker jag bara känns helt sjukt, om han då visste att det var fel varför fortsatte han göra det då? Jag förstår verkligen inte det !

Nej nu måste jag upp och sova, vi hörs i morgon mina söta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0