Tidig morgon och en trött Nattis

God morgon bloggen !

Nu har det kommit tillbaka, jag kan inte sova ordentligt ! Vaknar flera gånger per natt och är super pigg. I natt vaknade jag nog runt 6 ggr och trodde jag hade försovit mig ! Men ändå kom jag upp i tid och ska bara packa väskan till träningen ikväll så är jag klar för att gå. Bussen går 06.38 om ca 30 minuter med andra ord.

Hade resursdag första halvan av dagen, mellan 8 och 12. Sen är det "vanlig" skola, ska möta upp min Mira i älvsjö strax efter 7 tiden nu på morgonen så ska vi äta frukost innan skolan börjar. Vet inte om det är någon mer men det brukar det alltid vara. =)

Nej nu måste jag som sagt packa väskan, försöker blogga från skolan lite senare annars om jag inte hinner så är jag hemma runt 21 tiden ikväll. Ha en underbar dag allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0