Tack till alla er som bryr sig !

Hej!
 
Lovade ju igår att det skulle bli en bättring med uppdateringen av min blogg. Från och med nu ska det vara bättre. Vad har jag gjort hittills idag då, sista dagen av mitt lov. Gick upp super tidigt för att åka till skolan och hämta lite böcker så jag kan plugga lite, gick upp till Farsta Centrum efteråt en stund, tog mig hem och mötte upp min syster vid ICA som skulle hämta ut lite paket. Kom hem och fikade med mamma, syster och mormor.

Trött som jag var så gick jag upp och sov efteråt, på tok för länge så nu får vi se när jag somnar i natt.. Ligger i sängen och kollar på Hammarby-LUGI som var i Onsdags just nu, väntar på att pappa ska komma hem så ska vi åka och handla lite.

Om min rubrik, det är kort och enkelt ett tack till alla er som bryr sig om mig , som ringer och kollar hur allt är och stöttar mig. Tack, utan er vore jag inget alls.

Nej nu ska jag kolla klart, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0