Myspys

Hej bloggen, har inte haft någon tid alls att skriva idag. Har varit hemma lite mer än en timma nu. Började dagen med att sola tillsammans med min syster och sen var det dags att åka till praktiken. Mötte upp Carro på tunnelbanan så började vi praktiken på kansliet idag också. Idag var vi där ungefär 2 timmar och jobbade med intervjufrågor mm sen åkte vi till Sats vid södra station där Hammarbys träning skulle vara. Dom körde Core och Spinning, riktigt kul !

Hade ett möte/samtal med Andreas (en av tränarna i Hammarby) efteråt som var riktigt givande. Just nu är jag helt ensam hemma, mamma är i skolan och pappa och syster hos farmor.

Jag ligger bara på soffan och glor på tv. Har en riktigt jobbig rethosta också, så nu myser jag framför tvn med massa tända ljus och te. Vi hörs senare, Puss !


Så här hittar ni mig just nu.




Kommentarer
Postat av: jenny

tjenare snygging :)

2008-11-02 @ 20:49:56
Postat av: Nattis

hej du :)

2008-11-03 @ 12:38:28
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0