God morgon

Hoppas ni alla har sovit underbart. Själv hade jag riktigt svårt att somna i natt igen. Runt 2 tiden tror jag att jag äntligen somnade så nu är jag helt färdig.

Gick ut för ungefär 25 minuter sen, tog en dusch och nu har jag precis fönat klart håret och självklart kollar jag på The Hills samtidigt. Idag har jag gått om tid på mig. Bussen går inte förräns 07.23. Sen har det blivit lite changes of plans för eftermiddagen. Efter skolan åker jag in till stan med min Mira, sen hem till henne och äter och sen till hallen för att se junis matchen.

Nej nu måste jag göra mig klar, och som jag lovade igår kommer en dagens outfit. Jag ska verkligen göra allt jag kan för att hinna med det nu på morgonen annars kommer det ikväll.

Ha en underbart dag mina söta, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0