Fy på mig

Jag ber åter igen om ursäkt för en riktigt kass uppdatering ! Men nu har det kommit upp lite andra saker igen om jag valt att prioritera istället.

Idag var då min första dag av praktiken, nej jag har inte lov nu som alla andra utan jag hade mitt lov förra veckan och nu har jag två veckors praktik. Praktiken idag var lite smått annorlunda, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra och de stackarna som var på kansliet visste inte heller. Så kort och gott så har vi inte gjort så mycket, har ringt runt lite och fixat inför morgon dagen.

När jag skriver vi så är det jag och min vän carro =) vi har våran praktik med/hos Hammarby handboll så i morgon är det träning som gäller, eller först lite kansli jobb och sen träning. Nej nu ska jag vila mig lite, ingen träning för min del ikväll är super hes och hostar massa.

Puss !

Praktiken dag 1.



Denna bilden har inget med praktiken att göra utan det var en kille jag såg medans jag väntade på carro i morse. Han hade matchat sina kläder så sjukt gulligt, Röd mössa, röd tröja, röda strumpor och rött i bröstfickan och sen grå halsduk, grå kavaj, gråa byxor och gråa skor. Sjukt gulligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0