20 Oktober 2008

Hej bloggen,

ledsen att jag har varit så dålig på att uppdatera och idag blir det en lite mindre bra uppdatering.
Är på tok för trött att sitta här plus att syrran ska ha datan nu snart.

Dagen idag har bestått av träning, deg och solande. Var och solade med min syster i tullinge, riktigt skönt var ett tag sen. Så nu har man fått lite färg, blir en gång till i nästa vecka tror jag. Skönt, riktigt jobbig träning nu på kvällen också, först löpning som var helt ok sen massa spänst hopp och massa massa mage med Ranes super bra räkning.. En minut som var ungefär 2-3 minuter i stället. Men men, bara snyggare muskler ;)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film. Hörs i morgon mina sötnosar.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0