2 oktober 2008

Hej bloggen.

idag har jag inte gjort något speciellt heller. har bara varit hemma, är sjukt trött hela tiden. sover jätte dåligt på nätterna, har svårt att somna. Måste bli en ändring nu !!

Har dock städat mitt rum idag, riktigt fint är det nu. Skinnande rent, dammat och fint. Hjälpte till på 95 tjejernas träning idag också, det gick riktigt bra..

Nu sitter jag här med mina pringles chips och kollar på the hills. Ska sova nu snart. I morgon är det skolan 08.20 - 13.20.  Sen blir det väl snabbt hem äta lite sen ner till hallen och kolla på junis matchen =)

Nej nu ska jag kolla klart =) hörs i morgon bitti, och nu lovar jag er en dagens outfit. Puss sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0