17 Oktober 2008

Hej mina älsklingar ! Hoppas eran fredag har varit bra. Min har varit helt okej, har varit och hämtat ut mitt ID-kort och städat. Lagat middag har jag också gjort tillsammans med pappa.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Camp Rock med den extremt snygga Joe Jonas. (Se bilden till vänster.) Ikväll ska jag inte göra mer än att bara ligga i sängen och slappa. Är riktigt trött så jag ska väl sova skapligt tidigt också.

Imorgon då, vad ska jag göra då... Har inget alls planerat, blir en plugg lördag. Usch vad tråkigt det låter men sånt som måste göras ! Nej nu ska jag kolla klart på filmen, eller nej dammsuga först sen se klart på filmen. Ha en fortsatt underbar fredagskväll allesammans.

Puss !!

(Förresten, detta blir mitt 600de inlägg här i bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0