15 Oktober 2008

Hej min kära blogg !

Nu är jag äntligen hemma igen, eller ja jag har varit hemma i ca 30 minuter nu.
Hade en tung dag i skolan idag, 08.00-ca 16.20 sen direkt till tåget och mot träningen. Jag och Mira sprang in på Konsum i Älvsjö och köpte lite att äta innan träningen. Mums ! Hann med ett tidigare tåg än vi räknat med från Älvsjö och hade gott om tid att chilla innan träningen.

Träningen i sig gick jätte bra för mig tycker jag, lite segt i början dock men det gick bara bättre och bättre ju längre träningen gick. Man är verkligen super glad efteråt när man sitter i omklädningsrummet och vet att träningen gick super bra. Hoppas det går lika bra på båda träningarna i morgon.

Nu börjar mina ögonlock kännas väldigt tunga så jag ska gå ner och äta någon sen sova, helst innan klockan 22. Dagen i morgon ser ut så här, träning 08.00-10.00 sen skola 10.55-16.30. Sen tror jag att jag kommer hjälp till på små tjejernas träning och sen är det egen träning 20.00-22.00 så jag är hemma sent i morgon också. Kommer verkligen försöka hinna blogga minst en gång från skolan i morgon. Nu ska jag äta, puss !



Blir man inte ledsen när det är så här mörkt ute på morgonen när man ska till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0