11 Oktober 2008

Hej bloggen.

Förlåt för en dålig uppdatering. Idag har jag inte gjort mycket alls, sov till ungefär halv 2, städade lite till, kollade på Tumba-Ystad på webbtvn, åkte och handlade med pappa, kollade på hammarby-celje på tv och sen åt vi.

Just nu sitter jag här bara, ska gå till köket och göra lite glass med varma hallon, Mums ! Och sen krypa upp i soffan och kolla på exorcisten.

Imorgon blir det att gå upp tidigt, åka ner till hallen och döma hela dagen. Sen kolla på småtjejernas träning och sen hem och sova. Rolig helg jag har va? ;)

Nej nu ska jag sätta igång, ha en underbar fortsatt lördag kväll. Puss !



UPDATE:       MUMMA! VISST SER DET GOTT UT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0