Mitt svåra beslut

Hej allesammans, nu kommer det här. Nu kommer ni få veta vad mitt svåra beslut var.  Det beslutet jag ställdes inför var att antingen satsa på min egen handboll och då sluta med mina underbara små tjejer, eller vara kvar med dem och inte satsa på min egen handboll. Så jag har tagit det beslutet att sluta vara tränare för mina underbara flickor. Detta var något jag berättade för tjejerna igår kväll på träningen och självklart kunde jag inte hålla inne tårarna. För er som inte vet så betyder dessa tjejerna helt sjukt mycket för mig, de har gett mig så himla mycket och fått mig att känna mig som en bättre person under dessa hm 4 år jag har varit med dem. Jag kommer vara med nu fram till höst säsongen börjar sen lägger jag av helt och hållet. Jag kommer sakna er tjejer och ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Jag älskar er tjejer !
image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0