Min sista dag i Göteborg

Jag sitter nu på golvet här och packar, min väska har vuxit, jag får nu plats med allt och lite till ;)
Just nu, sitter jag ensam och packar min väska. Min bästa vän i Göteborg Fredrik sitter däremot och håller mig sällskap, så snäll är den lille pojken. Just nu disskuterar vi vad som hände igår, det enda jag minns är att jag somnade väldigt väldigt sent. Jag är dessutom taskig mot Fredrik och tänker inte följa med honom på hans jobb-uppdrag idag. Nu är jag väldigt hungrig och ska ut och äta en alldeles fantastiskt god lunch med min bästa vän, den grekiska guden Fredrik. Ni vet väl att han är son till Zeus och Athena, det gör honom till bror med Herkules. Snacka om ett dyrt kap.

Snart är jag hemma igen tyvärr, jag åker hem trots att Fredrik har givit mig ett helt eget rum!

Pussar och kramiluskar

Hälsningar Fredrik och till viss mån Nathalie Kyllikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0