Jenkki, godis och hockey

Hej allesammans, hoppas ni har en trevlig fredags kväll. Redovisningen idag gick riktigt bra faktiskt ! Mycket nöjd. Just nu sitter jag bara och väntar på att mamma och pappa ska komma hem igen, de kör syrran till jobbet just nu. Min mamma kom hem från kryssningen idag och hade som vanligt köpt med sig jenkki och godis. Jenkki är för de som inte vet en finsk tuggummi sort som helt klart är den bästa som finns! Känns skönt att hon är hemma igen, man saknar ju sina föräldrar oerhört mycket när de är borta. Eller ialla fall jag ! Och på torsdag åker jag ju bort, Göteborg i 5 dagar. Ska bli underbart att komma ner och träffa alla igen. Tänk er,om lite mer än ett år så bor jag troligtvis där nere också. Usch så skönt, och ja Petra jag gillar fortfarande Götet mer än Sthlm ! Nej nu ska jag gå ner och kolla klart på den första semi finalen i hockey VM mellan Finland och Ryssland. Hörs senare, Puss image250




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0