Hej igen :)

Ber om ursäkt för att det blev ett så kort inlägg förut men var tuvngen att åka. Nu har jag för ca 20 minuter sen kommit hem igen :) Var ute med mamma och pappa, åkte runt till lite affärer bla plantagen och bauhaus. Riktigt mysigt, tyvärr hittade vi inte vad vi letade efter men men :) Nu sitter jag vid mitt skrivbord med datan och kollar även på hockey-VM på 6an och matchen mellan Danmark och Tjeckien. Ska snart röra mig in i duschen, men först tänkte jag bara säga till alla er som läser att jag är så glad just nu :) Allt som har varit krångligt och jobbigt i mitt liv har eller håller på och klaras upp nu :) Skolan går bara bättre och bättre nu och jag ser verkligen fram emot tränings starten med handbollen nu på onsdag. Längtar något enormt mycket ! Nu ska det satsas totalt på handbollen. Angående inlägget som jag skrev den 27/4 så har jag bestämt mig nu, men vad det handlar om får ni fortfarande inte veta förrän jag har hunnit berätta det för samtliga berörda. En del vet redan men långt ifrån alla. Nej nu är det dusch som gäller sen på med myskläder och bara inte göra något alls :) Hörs senare, Puss Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0