Ber om ursäkt

Hej alla söta, jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår kväll. Men dagen igår då, åkte hem ifrån runt halv 6 till Södertälje syd för att ta tåget mot Göteborg 06.23 och kom fram till underbara Göteborg runt 9.20. Möttes upp av Christian och åkte tillsammans med honom till hans skola där de hade idrottslektion, gick till deras matsal för att de skulle äta och sen satte sig jag, Chrille och Petter i en datasal där de spelade lite spel. Sedan åkte jag,Chrille,Petter och Adam till ÖIS gården för de skulle ha lektion, eller de skulle prata med någon från ÖIS och ställa frågor.

Åkte hem till Chrille och kollade på film, åt, spelade handboll, lekte med hans lilla syster Josefin och kollade på en till film. Kollade lite på tv innan vi gick och lade oss somnade tidigt igår eller runt 11 men tidigt för mig.

Gick upp runt halv 7 i morse och åkte till stan där jag satte och väntade på min älskade Sofia som kom runt 9 tiden. Så gick vi runt lite och åkte till hennes skola, var där ett tag innan vi gick för att köpa frukost och nu sitter vi i skolan igen och väntar på hennes lektion. Hörs senare, Puss image260






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0