Arg och irriterad !

image256Ja det är precis vad jag är idag ! Åkte inte till träningen i morse för att jag har fått ont i knät. Sen när jag hade gjort mig klar för att åka till skolan vid halv 11 tiden så hittar jag dom inte! Självklart menar jag mina nycklar, jag har aldrig tappat bort mina nycklar förut men nu har det hänt. Dom är borta och jag har ingen aning om vart, antingen så tappade jag de på vägen från skolan igår eller i idrottshuset. Hoppas dom kommer tillbaka nu snart! Så det blev ingen skola för mig idag, kan ju inte låsa huset. Fan också, nej nu kan jag inte sitta här längre. Måste vara lite effektiv, schemat idag består av plugg,städning och lite smått börja packa. Hörs senare, Puss image250





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0