8 Maj 2008

Hej allesammans, ber om ursäkt att det inte kom ett inlägg igår kväll men jag kände mig inte helt bra så jag somnade runt 6 tiden och vaknade upp strax före 9, kollade på hockeyn hela första perioden sen somnade jag om.

Var i skolan från 8 till ungefär kvart i 3. Hade matte nationella på morgonen som gick helt okej tror jag, men det var riktigt svårt ! Hade rast och till sist engelska lektion där vi fick göra lite hörförståelse tester och till sist avslutade jag och Mick med att göra vårat muntliga nationella prov. Viktigt gick jätte bra, tycker jag i alla fall. Skönt att man fick ha det tillsammans med någon som är seriös och lätt att prata med. Tack Mick ! Åkte till pappas jobb efter skolan, träffade även Joakim på vägen dit. Trevligt att ses igen vännen ! Åkte till Tumba för att hämta upp mamma och handla lite. Åkte hem, pluggade lite, åt middag och somnade.

Det var hela min dag igår, snart kommer ett (enligt mig) väldigt intressant inlägg. Puss Nattis

Grekland: 83 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0