6 Maj 2008

Hemma från skolan idag också, men är riktigt glad nu. Känner mig mycket bättre, har bara lite ont i halsen nu och det är när jag pratar. Så i morgon blir det skola för min del. Fick veta av Mira att handbollen och idrotten i morgon bitti är inställda! Så jag börjar inte förräns 12.25 i morgon, riktigt skönt. Men ska åka till skolan lite tidigare och äta lunch tillsammans med Mira och möjligtvis någon annan. Sen är det skola som gäller från 12.25 fram till 15.50, sen blir det att åka hem till Tumba tillsammans med Mira inhandla någon form av mellanmål och sen gå till idrottshuset för möte och fysträning. Mira ska även vara med och träna med oss i morgon, ska bli riktigt kul. Plus att jag ser fram emot träningen i morgon riktigt mycket! Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen packa väskan tills i morgon och sova. Hörs i morgon, Pusspuss !

Grekland: 85 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0