30 Maj 2008

Herregud vilket underbart väder det har varit här idag, helt sjukt varmt! Gick upp lite halv sent, gick med mamma upp till mormor och sen ner till Tumba centrum för mormor skulle fixa lite saker. Men innan vi gick ner tog vi en fika hemma hos mormor som alltid. Mötte min favorit dagis fröken på vägen ner, Karin :) Den människan är underbart snäll, även fast hon knappt känner igen mig längre. Hon var alltid min favorit när jag gick på dagis. Blev hämtade av pappa runt kvart över 3 tiden, åkte hem till mormor igen och hjälpte henne upp med alla påsarna och begav oss hemåt. Stannade vid ICA på hem vägen för att handla lite och jag valde då att gå hem där ifrån, riktigt skönt med en lite promenad. Kom hem och städade undan lite på tomten efter Alexandras studentmottagning igår, gick och la mig i soffan för att kolla på TV höll på att somna så jag gick upp och la mig i sängen istället, och självklart somnade jag där ! Blev väckt när det var dags för middagen, riktigt gott och en mycket mysig middag ute på tomten! Kollade på handbollen efter det, OS kvalet för herrar. Idag mötte Sverige Polen och de spelade lika (22-22), bra jobbat ändå tycker jag nu är det bara att ladda om tills i morgon. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och se klart på filmen jag har satt igång, Killing Mrs Tingle. Hörs i morgon, Pusspuss None





NU ÄR DET ENDAST 30 DAGAR KVAR TILL MIN 18 ÅRS DAG OCH 62 DAGAR KVAR TILL KRETA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0