3 Maj 2008

Började dagen med att gå upp kvart i 7 för att åka hem ifrån kvart över för att först lämna av mamma på jobbet och sen åkte till Nacka för att döma Hallmans. Gjorde de mellan 9 och 1, blev sen hämtad av Pappa, mina farbror och hans flickvän så åkte vi ut till dem på Värmdö. Var där i ungefär 2 timmar, åkte hemåt och stannade på Gula Villan påväg hem för att köpa middag. Kom hem runt 5 tiden, åt, duschade och lade mig i sängen för att kolla på hockeyn men trött som jag var så somnade jag och vaknade inte förräns nu. Men Sverige vann dock med 6-5 över Vitryssland. Nej nu ska jag gå och lägga mig och somna om igen ! Vi hörs i morgon, Pusspuss

Grekland: 88 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0