27 Maj 2008

Hej alla söta, dagen idag har varit och är fortfarande helt sjukt stressig. Var som tidigare sagt och solat en snabbis med min syster i morse, bjöd henne på lite fika efteråt också sen tog jag tåget till skolan och Alexandra tog tåget hem igen. Var i skolan, skrev en liten komplettering till min svenska novell analys och hade sedan matte prov. Tog tåget till pappas jobb, sprang in på ICA och handlade lite och sen hem fort igen för att pappa skulle köra mamma till skolan och min syster till sin bal. Pappa kom hem och vi åt middag tillsammans och började sedan göra min systers student plakat. Åkte för att hämta mamma från skolan vid 8 tiden samt för att åka till City gross för att handla all mat till student mottagningen på torsdag och så. Är nu hemma och måste gå för att göra klart plakatet mm. Hörs i morgon, Pusspuss None






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0