16 Maj 2008

Hej allesammans, hoppas ni har en trevlig kväll/natt. Själv sitter jag nere i vardagsrummet och ser på hockeyn med pappa. Period paus just nu och det står 1-1. Underbart ! Dagen idag då, gick upp runt halv 9 gjorde mig i ordning och åkte till skolan. Hade redovisningar i samhällskunskap som gick helt okej. Åkte till pappas jobb efter skolan och sen hem. Åt lite och åkte för att hämta mamma som kom hem från sin kryssning, fick som tidigare nämnt mina favorit tuggummin och massa godis. Åt mys middag med familjen och sen åkte syrran till jobbet. Har pluggat lite och nu ser jag på hockeyn som sagt. Ska ner nu igen, hörs i morgon Pusspuss ! image250





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0