13 Maj 2008

Hej allesammans, det är hemskt vad vädret kan ändras så snabbt mellan dagarna. Idag har det varit lite små kyligt ute tycker jag. Var hemma från skolan idag, tog en löprunda på ca 1 mil. Först hem ifrån ner till idrottshuset för att lämna nycklarna och sen tog jag ett varv på ca 8 km när jag ändå var där nere, nu ska det total satsas på handbollen! Men nu är jag helt slut, är "ledig" i morgon från skolan. Eller vi har operation dagsverket hela dagen sen är det träning på kvällen. HANDBOLLS TRÄNING ! Så glad, ska bli riktigt roligt. Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på TV en stund eller läsa lite. Hörs i morgon, Pusspuss !

Förresten, åt jordgubbar idag för första gången i år, riktigt mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0