11 Maj 2008

image230Hej allesammans, idag har det varit en helt underbar dag! Helt sjukt underbart väder och bara allmänt härligt. Har varit ute större delen av dagen, först med syrran, pluggade matte med henne och solade, och sen träning med mina underbara 95 tjejer. Har även pluggat naturkunskap och kollat på handbollen. Champions leauge finalen mellan THW Kiel och BM Ciudad Real. Vilken de sistnämnda vann. Ganska så rättvist med tanke på att de var det bättre laget ikväll. Men förjävligt osportsliga var de! Usch va sur jag blev, men men riktigt dåligt tycker jag! Nej nu har jag precis ätit lite och ska lägga mig i sängen och kolla på TV en stund innan jag ska sova. Hörs troligtvis i morgon bitti innan skolan. Hörs då ! Pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0